söndag 6 april 2014

B som i Bra söndag :)

Återigen så är det söndag och jag tycker jag haft en riktigt bra helg. Jäkligt surt just nu bara att jag sitter här i soffan och har ont i halsen. Fuck!
Så där att det gör lite ont när jag sväljer. Bara hoppas det går över snabbt som tusan, redan imorn tack!
Har tagit mig lite honung och lite äckligt stark sprit och håller nu tummarna. Ska strax krypa ner i ett varmt bad och sen sova bort bacillerna. Vill INTE bli sjuk igen!

En liten kort chat med Coach Mac igår resulterade i ett benpass idag. Har saknat att träna med Mac, han är en inspiration när han tränar. Idag var han trött och det blev enligt honom själv inte ett bra pass och han ville att vi ska göra om det nästa helg och köra på riktigt.
Eeeeh? Enligt mig var passet skitbra, visst han var trött men körde ändå på sånna sjukt vikter att de flesta skulle baxna bara av att titta på vikterna. Näe som sagt, den där killen är ett djur på gymmet, rena rama Hulken!
Benspark, hack squat, benpress, liggande baksida supersettat med stående baksida, thats it!

Idag har vi firat lilltotten Filip som fyller 5 år ♥ Vår lilla fighter som snart ska operera sitt knä så det kanske hamnar på plats och han kan börja stödja på benet igen. Håller alla tummar jag har ♥

Sen får det bli en blandning av bilder på lillskruttas. Min fina lilla tjej ♥

Nu bad och sen soooooova! Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar