tisdag 29 april 2014

Date med massa B.A.B.Y´s

Närmare 60, jag minns inte exakt hur många vi var ikväll, men 3 stora grupper delade vi in oss i ikväll. Sofia erbjöd sig att hjälpa till idag och det var verkligen jättebra för jag stod kvar vid en och samma "station" idag och körde löpteknik.
Jag fick ju så himla bra tips i söndags och ville dela med mig av dem så fort som möjligt. Och riktigt skoj att flera av tjejerna också kände en enorm skillnad direkt :)

Så tre grupper var vi och vi körde 10 minuter på varje station innan vi skiftade.
1. Löpteknik
2. Intervaller mellan lyktstolparna, maxa mellan två och vila mellan nästa två
3. Intervaller mellan lyktstolparna, maxa mellan två och vila mellan nästa två

Efter intervallerna körde vi utfall och vadpressar som avslutande styrka innan en gemensam stretch.

Jag körde ju inga intervaller själv ikväll eftersom jag hade löptekniken. Men när jag frågade om det var ett skönt intervallupplägg så fick jag uppfattningen om att vi gärna kan köra dem igen :)

Tiden flög iväg ikväll och det brukar ju tyda på ett bra och roligt pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar