måndag 21 april 2014

En alldeles alldeles underbar påsk!

En låååååång och härlig påsk är nu förbi och det har verkligen varit alldeles alldeles underbar. Mycket kvalitetstid tillsammans med Damir och även tid med min bästa vän Ella och så även lite familjetid ♥

Jag och Damir hade bokat in oss på Mälardrottningen fredag - lördag. Skruttas lämnade vi hos Ella för lite gudmorsmys. Underbar känsla att lämna henne och veta att hon är i bästa sällskapet.


En hel del shopping i vårsolen hann vi med också. Damir behövde dock pusta några gånger. Kan inte fatta hur kan kan klaga på värmen nu när den väl är här. Han sökte sig till skuggan och jag till solen, så det slutade med att vi gick hand i hand precis där solen skuggades av hustaken, jag i solen och han i skuggan. Båda nöjda och glada :)

Efter shoppingen belönade vi oss ytterligare med Kvarnens underbara räksmörgås på uteserveringen på Medis. En stor kall, ett glas rosé och mycket trevligt sällskap av Linda och Peter som var i Stockholm dem också. Älskar Medis på våren, sol och rosé :)
Sen åkte vi till Ella för middag tillsammans med henne och Christian, Emma Gums kom också över på kvällen och vi hade en jättemysig kväll tillsammans. Saknar både Emma och Ella otroligt mycket sen jag lämnade sthlm :(

Igår söndag gick jag och Emilja till Parkleken som ligger mellan Högdalen och Bandhagen, massa roliga saker att klättra på och gunga på sen även lite djur att kika på också. Väldigt mysigt att bara vara Emilija och jag för en stund ♥

Borta bra men hemma är också bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar