fredag 25 april 2014

Fokusera på det man kan påverka

Idag har verkligen varit en uppochnerdag. Började på topp, dalade rejält, upp på topp igen, dalade igen och så har det hållit på hela dagen.
Ikväll har jag varit jättelåg och ledsen men när jag låg i badet och skrev av mig lite med en av mina allra bästa vänner så kände jag att jag måste fokusera på allt positivt som händer istället för att hänga upp mig vid det negativa. Som jag dessutom ändå inte kan påverka.

Så därför tar vi ju självklart upp radiopratandet från i eftermiddag. Det gick kanon och det kändes som jag fick med det jag ville ha sagt. Hade iofs velat nämna våra samarbetspartners men det klargjorde Johanna som interjuvade mig att det ville dem inte. Ingen gratisreklam inte!
Men som sagt, det gick bra och det var skitkul :)



Lagom när jag kom hem så skickade fina Tezzan den här bilden. Bara för nån dag sen, måndags har jag för mig, så skrev jag till Tezzan och lovordade hennes Martin som en så jäkla trevlig kille. Så där har hon verkligen hittat rätt, dem är som gjorda för varandra dem där två. Stort grattis igen till Tezzan och Martin :)

Fjärde dagen på dieten har varit ett helvette, hungrig och låg. Men nu skulle jag ju fokusera på dem bra sakerna så det får bli att jag tog mig upp i den här jäkla backen vid namn Vilstabacken 10 gånger ikväll!!!!
 När man har sånna här tunga dagar så är jag väldigt glad över så rejäla resultat på vågen redan nu. Minus 2,5kg på 2 dagar, vätska såklart men ändå så gör det mig glad :)

Nu ska jag sova, uppdaterar med länk till radioklippet under morgondagen. 

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar