söndag 27 april 2014

Running n' yoga




Oj vilken bra dag jag haft idag, vilket event dem hade fått till. Fullt med inspiration och tips som man kunde ta med sig hem och öva på. När det gäller löpningen så fick jag många tips som jag direkt kände att de kommer hjälpa mig utveckla min löpning. Vissa saker var klockrena! Nu är jag så sjukt sugen på att springa lite så imorn ska jag springa direkt efter jobbet och innan vår aktivitet med friskvårdsgruppen.

Vi gick igenom mycket löpteknik och hon filmade oss bland annat så vi själva kan se förbättringarna redan under passet. Det ska bli spännande att se den videon och vilka konkreta tips hon skickar med. 


B.A.B.Y-tishan var på :)

Efter löpning, föreläsning och lunch så var det dags att byta tlll Yoga. Jösses Amalia! Gud vad jobbigt det var. Jag fick inte överallt och smidigheten sken ju med sin frånvaro. Men kul som tusan var det och jag ska försöka träna lite yogaövningar hemma också. 

Det har varit en lång dag och nu sitter jag här och gäspar gärnet. Ska krypa ner i ett varmt bad nu och sen vill jag bara krypa ner under täcket, jag är så trött!!!

Imorn är det jobb igen och sen skyttetävling på kvällen, det ska också bli skitkul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar