onsdag 23 april 2014

B.A.B.Y-träff igår tisdag, enligt mig bästa passet hittills :)

Japp igår var det ju tisdag och i vanlig ordning så parkerade jag vid Djurgårdsgrillen några minuter i 19. MASSOR med tjejer stod och väntade på mig, hade en sån där rekordkänning men det är svårt att se så där i en grupp om det är 60, 70 eller 80. Många var vi iaf, hela 84st brudar :)

Igår körde vi en helt ny uppvärmning, nämligen kull. Det var länge sen jag såg så himla många leenden, skratt och sånna där tjut som bara vi tjejer kan få till. Kolla in klippet så förstår ni precis vad jag menar...



Efter uppvärmningen så körde vi 30 minuter Supertusingar. En övning som dem har kört i Stockholmsteamet och som är riktigt rolig, bra och framför allt jobbig som tusan.
Vi fick dela upp storgruppen i fyra mindre grupper, eller ja, mindre och mindre. vi var ca 20 pers i varje grupp ju, haha.

Vi avslutade med Tabataintervaller i planka, mitt emot varandra med en tutch på varandras armar. Jag kan säga att efter två veckors vila från träning så har jag träningsvärk i sidan. Ju högre upp man nuddar den andres arm desto mer känns det i magen.




Jag är så stolt över vad tjejerna presterar på våra gemensamma träningar. Det kanske inte är min sak att vara stolt över andra vuxna människor som är där på fri vilja, men det är så jag känner. Jag blir så glad när dem kommer fram och berättar hur mycket mer dem orkar nu än i början. Jag blir riktigt jäkla lycklig för deras skull och jag är så himla glad att min tanke att vårt team är till för alla verkar ha gått fram och det är den känslan som finns i gruppen. Alla tjejer är välkomna och alla hjälps åt med beröm och pepp. Så mycket positiv energi att det är helt obeskrivligt ♥ ♥ ♥

Men imorn ska jag på nåt sätt försöka beskriva den känslan för då ska jag nämligen intervjuas i direktsänd radio P4 Sörmland. Weeeiiii, är lite nervös faktiskt. Lyssna gärna från 17:00 för nån minut över var det sändning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar