torsdag 3 april 2014

Yeeeees!!! 9,3km jogg 👍

AlltsÄ vilka underbara ord jag fÄtt till mig, skrivna till mig och skrivna om mig. Vilken energiboost och vilken otrolig kick för sjÀlvkÀnslan. Tack alla som tar er tid att skriva nÄgra rader, det vÀrmer mitt hjÀrta och jag uppskattar det otroligt mycket.






Tack igen, gud vad jag blir glad av att se att jag, helt vanliga jag liksom, kan hjÀlpa till att pÄverka och inspirera andra.
Det Lena skriver gör mig lite extra glad för det Àr verkligen det som Àr min tanke med trÀning och B.A.B.Y Runners Team, jag vill att alla ska kÀnna att dem kan vara med. Det enda kravet Àr ju egentligen att man har viljan bara, sÄ löser sig resten :)

Och pÄ tal om vilja, idag Àr det torsdag och dags för Micke att piska mig runt i löparspÄret. PÄ vÀldans trötta ben klarade jag dock aprilmÄlet redan nu. 9,3km sprang vi pÄ 1.02 och det fÄr vara en helt godkÀnd tid. Det Àr ju nÀstan en mil och inte jÀttemycket över timmen. Plus som sagt, trötta ben och en nysladdad vÀg med nygrus. Fy för att springa nÀr det Àr nysladdad, mjukt och massa stora lösa stenar. Jag var redo att ge upp och gÄ istÀllet nÀr vi sprungit nÄn kilometer pÄ det skitunderlaget. NÀr man Àr sÄ dÀr trött i benen som jag var sÄ blev det bara full fokus att inte vricka fötterna och ni vet ju hur grinig jag blir nÀr jag Àr trött. Ett tag var det till och med Mickes fel att vÀgen sÄg ut som den gjorde. I mitt huvud alltsÄ. Stackarn fÄr massa oförtjÀnt skit frÄn mig.
Men jag klarade det som sagt och det kÀnns sÄ jÀkla bra!!!!!!


Nu ska jag krypa ner i badet och sen ska jag sooooova. Imorn kommer Maria över pÄ lite tjejkvÀll, det ska bli kul att Emilija ska fÄ trÀffa henne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar