måndag 10 december 2012

En mycket tungrodd dag



Idag har det känts som det mesta bara går emot mig. Min måndag har helt enkelt jävlats med mig precis hela dagen. Från morgon till kväll. Till råga på detta så är jag i min PMS-pik nu och är nära att börja gråta ungefär hela tiden. Just Lovely!

Tog mig iväg till gymmet, mådde inte alls bra men efter två dagars vila så fanns det inte på världskartan att jag skulle skippa träning idag. Men väl där så kändes det redan bättre. Tänkte ge mig på ett nytt försök på 5km på 25 minuter. Jag kom ca 1,5km innan jag började känna av höften. Ignorerade den och körde på en kilometer till men då gjorde den riktigt ont så det var bara avbryta. Hade riktigt ont och haltade även när jag inte sprang utan bara gick runt bland maskinerna på gymmet. Det var benträning så jag körde på, försökte bita ihop men kände mig bara låg pga höften. Fan vad ledsen jag blir alltså, fattar inte vad som är fel :(

Fick ihop några övningar för benen innan jag begav mig hemåt. På vägen hem hann jag med att svära, tuta och blinka med heljusen två gånger. Det är ca 1,5km från gymmet och hem.
Först en som höll på att köra in i mig i en korsning (han förstod uppenbarligen inte högerregeln) och nästa person glömde blinka när han skulle svänga, verkar vara lätt hänt för många här.

Imorn ska jag till Sthlm hela dagen på utbildning med jobbet. Hoppas PMS-Nina har sovit bort PMSet och vaknar som endast Nina imorn.

Hoppas ni haft en bättre dag än mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar