torsdag 20 december 2012

Kör bara kör!

Mitt favoritpass som jag skulle ha god tid på mig att genomföra blev inte alls som jag tänkt mig. Blev kvar länge på jobbet och var inte hemma förs 18-tiden. Damir hade glömt blanda mina shakes så det dröjde ytterligare innan jag kom iväg till gymmet. Sen ville jag ju inte bli jättesen hem igen så det fick bli ett lite kortare pass än tänkt. Typiskt!
Men mina bröstövningar gick kanon...
Hantelpress, lutande bänk
Stående flies
Bänkpress
Sittande flies
Sittande pressmaskin
Peck deck
Sen hann jag med 2 övningar för bickarna och 3 övningar för trickarna men ingen förbränning :(

Fick lite hjälp idag att få upp hantlarna i hantelpressarna, första reppen går inte annars. Det är bland annat det jag verkligen gillar på gymmet, folk hjälper varandra, peppar och pushar fast man inte känner varandra utanför gymmet.

Har stretchat rumpan två gånger idag, inte tre som det ska vara, men bättre än en gång iaf.
Imorn är det fredag, dagen före dagen före dagen... typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar