torsdag 6 december 2012

Skönt att träna lite senare...

För då kan jag träna hur länge jag vill utan att känna att jag måste hem och byta av Damir här hemma. Jag hinner värma upp i lugn och ro, köra så många övningar och set som känns bra och sen även avsluta med lite förbränning. Sen blir ju iofs dagen bara jobb och träning, men ibland får det bli så.

Jag har en sån sjuk träningsvärk i min mage. Jag körde snea lyft i ryggresningsställningen. En favorit som det var länge sen jag körde och nu tog jag även en viktplatta. Jösses alltså, det gör till och med ont när jag andas.

Men idag var det favoriten bröst och så lite triceps på det. Men bröst är roligast :)
Kände mig väldigt stark idag och jag tror det beror på att jag äter lite kolhydrater nu. Synd att jag tränade själv annars hade jag gjort ett nytt försök på 50kg i bänkpressen. Körde 6 reps på 40, mer vågade jag inte. Räcker med att jag har fastnat i benböj en gång, haha!

Avslutade med lite cardio. Känner mig lite pluffsig i kroppen men det är väl kanske inte så konstigt efter helgen i sthlm, jullunch på Ikea och lite skumtomtar.

Imorn är det fredagsmys, dvs intervaller, mage och vader.
Kör bara kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar