tisdag 11 december 2012

Hej Nina 90år

 
Jag känner mig som denna tantalotta idag. Höften har gjort riktigt ont idag också, skiiiiit! Till det kan vi också lägga till en härlig träningsvärk i asset. Till det så lägger vi till lite mensvärk. Och till det så.... Nej det var faktiskt nog det, men det räcker och blir över.
 
Om jag den senaste månaden varit inne i ett riktigt flow när det gäller träningen så är jag nu inne i en svacka. Känner inte den där härliga glädjen när jag kör. Jag kör och jag kör hårt, men den där härliga känslan infinner sig inte. Förut längtade jag till gymmet men nu kör jag "måsteträningar" varje dag. Jag vet att dem här svackorna kommer lite då och då, det är bara att ta sig igenom dem.
Men jag gillar helt klart flowet bättre :)
 
Har haft en lång dag idag, vi tog 07.17-tåget till huvudstaden för utbildning hela dagen. Skönt var att vi kom iväg hemåt lite tidigare så vid 17 hämtade Damir mig vid tåget igen. Då lämnade jag av honom vid gymmet och så åkte jag och skruttan hemåt. I med lite mellanmål för min del och i med liten kvällsmat för hennes del. Ombyte och sen tillbaka till gymmet för att byta med Damir.
Vardagspussel när det är som bäst!
 
Jag körde axlar idag, en favorit som ni vet :) Trots pluffsighet så tycker jag att axlarna ser riktigt bra ut nu. Jag tror att om jag bara tar mig i kragen ordentligt efter nyår här och ser till att bränna bort fläsket så kommer det så bra ut.
Efter 6 övningar axlar så blev det 2 övningar vader (var ju tvungen eftersom jag skippade dem förra veckan) och så avslutade jag med 4 set situps
Sen satte jag mig på cykeln i 20 minuter innan jag traskade mina 1,5km hem.
 
Nu är jag så där lagom trött i både skalle och kropp, har fortfarande väldigt ont i höften, oduschad och ett stort diskberg i köket.
 
Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar