onsdag 19 december 2012

Mår bättre idag :)

En dags vila gjorde susen för min förkylning. Var så glad att jag drog iväg till gymmet direkt när Damir kom hem. Vet inte om det kanske var en liten tabbe för nu mår jag sådär. Hmm...
Tog precis en "juggekur" och hoppas det blir bättre igen till imorn. JAG VET att jag borde kanske vilat idag också, men jag var väldigt sugen på träning och det är ju första gången på länge som jag har den känslan. Ville inte missa den. Men jag körde lugnt iaf :)

Började med 35minuter på motionscykeln, läste samtidigt och då gick tiden väldigt snabbt. Hade inte boken tagit slut hade jag nog suttit där en timme. Det ska bli min nya grej, att läsa på cykeln. Ljudbok kanske funkar bättre iofs. Ska kolla om nästa bok som jag tänkt läsa finns som ljudbok.

Sen var det rygg på schemat, en exfavorit men som ni vet så är ju bröst och axlar mina favoriter nu. Damir har helt rätt i sin förklaring när han säger "det är ju bara för att du börjar se dina muskler nu". Haha, japp. Helt rätt! Ryggen ser man ju aldrig om man inte tar massa bilder. Kanske får börja med det så den också  blir kul igen. Aja, rygg var det iaf. Bestämde mig för att köra utan några remmar idag och tänkte att jag då kommer hamna på en lagom nivå för min förkylning. Det kändes bra men jag kände av att kroppen inte är helt ok, blev flåsig väldigt snabbt även på lätta vikter. Men ja, det var kul att få vara på gymmet med en känsla av att det är kul igen :)

Nu ska jag steka ordning sparris i vitlök som lite tillbehör till vår exotiska middag kassler och sallad. Mumsfilibaba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar