fredag 14 december 2012

Fredagsmys...

... på gymmet!




20 minuter på cykeln som uppvärmning. Hade egentligen lust att köra ett tag till men klockan var så mycket och jag ville inte behöva stressa mig igenom mitt favoritpass Bröst och triceps.
Eftersom minnet sviker mig igen så vet jag inte om jag klarade bänka 50kg eller om jag misslyckades i mitt försök. Idag körde jag iaf 3 rätt lätta på 45kg. Hade jag bara haft nån som passade så hade jag garanterat gjort ett försök på 50 och kanske lite till till och med. Men nu var jag själv och vågade inte öka mer än 45. Jobbigt att fastna under stången :)

6 övningar bröst och 3 övningar triceps, perfekt start på fredagsmyset! Självklart äter vi taco ikväll och sen mumsar på nåt gott. Vet inte vad än, men jag skymtade ett par skumtomtar där ute i köket.

Ha en härlig fredag därute!

1 kommentar: