onsdag 5 december 2012

Vart tog den söta lilla flickan vägen.... Ingen som vet, ingen som vet.

Det finns ju en låt som går så med Just D. Inte speciellt bra men det fastnade i min skalle idag. Fast min skalle gjorde om texten lite. Är det inte sjukt hur tankarna bara kan sväva iväg ibland utan att man fattar vad man håller på med. Eller man fattar inte varför man tänker så för... Hmm, kanske bara är mig dig händer :)
Iaf, i min skalle har texten helt plötsligt blivit Vart tog mina stora fina tuttar vägen... Ingen som vet ingen som vet.

Man hade ju hört om att en graviditet och amning osv kunde medföra att tuttarna ändrar form och så. Lägg sen till en rätt rejäl viktnedgång på det också så får ni anledningen till att mitt undermedvetna gör egna sångtexter om mina bröst i min skalle :)

Det värsta är att det liksom inte går att göra nåt åt förutom operera och det är jag inte speciellt sugen att lägga pengar på.
Hmm....
 Läckert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar