onsdag 5 december 2012

Ge aldrig upp!

 
Åååh vad bra den här bilden är! Det stämmer verkligen även om det är så himla svårt att inse det ibland. Resultaten kommer bara man inte slutar, tillslut så ser man det man strävat efter så länge. Ge bara inte upp!
 
Jag har försökt gå ner i vikt sen jag gick upp i vikt för 10 år sen. I 10 år!!!!!!! Men eftersom jag aldrig har gett upp tanken på att nån gång komma ner till 70kg igen så vet jag att jag kommer att lyckas. Nu är jag en god bit på vägen och jag tänker absolut inte ge upp nu.
Så många gånger som jag tappat tron på mig själv, på min kapacitet. Känt att det är helt omöjligt och att jag aldrig någonsin kommer bli av med min övervikt. Dem tankarna kommer fortfarande då och då. Man ser bara mörker överallt, man blir låg och ledsen och allt blir så jäkla tungt. Men så griper man tag i det där lilla halmstråt som hjälper en tillbaka på vägen mot målet. Man måste ha mål för att veta vart resan ska gå och för att hitta tillbaka när man är ute på villovägar.
 
Så sätt upp ett mål och ge aldrig upp! Snart är diamanterna våra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar