onsdag 28 augusti 2013

Å så känns det bättre igen :)

Tänk vad snabbt det kan vända och skönt är väl det. Igår var verkligen allt pest och pina, jag var gråtfärdig precis hela tiden. Men idag har livets känts lättare igen :)
Jobbat, myst med skrutt en stund nere på stan, tränat biceps och axlar på gymmet, joggat 5km i Vilsta, färgat (eller rättare sagt avfärgat) håret, badat och nu sitter jag här i soffan under en filt och ska strax krypa ner bredvid min kärlek.

Avfärgningen av håret gick sådär, får göra en gång till imorn så kanske det släpper lite mer färg på längderna. Men upptill tycker jag att jag ser lite skillnad iaf, men håret är fortfarande blött så det ska bli kul att se imorn bitti när det är ordentligt torrt. Är lite less på att vara mörk, så nu vill jag kolla hur mitt hår ser ut utan nån toning i. Tror nog det är rätt mörkt ändå i sig, men som sagt. En avfärgning till hjälper nog lite iaf.

Jag var så himla opeppad på gym ida, men väl där så fick jag till ett helt ok pass. Jag supersettade axlar och biceps i ca 45 minuter. 4 övningar axlar och 3 övningar biceps, effektivt och bra. Sen drog jag direkt till Vilsta för att springa 5an. Eftersom jag inte har kört ben så tänkta jag att jag kan springa 3 gånger den här veckan. Men idag gick det inte hela vägen runt. Första kilometern är en backe uppåt och jag orkade helt enkelt inte så jag gick lite i den. Sen kommer det även en jättebrant backe runt 3km och den gick jag också, men sen joggade jag på resten.

Imorn är det ben och på fredag blir det nog bara en promenad.
3 dagar kvar innan det är dags. Jag har tjuvstartat lite med att räkna lite kolorier och det känns helt ok. Ska kolla med Mac hur många kalorier jag kommer få äta nu första veckan.

Nu är det dags för sängen. Sov gott mina vänner ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar