söndag 18 augusti 2013

Kommentera gärna men gör det snyggt...

Fick en kommentar till mitt förra inlägg om att personen som skrev kommentaren (självklart en anonym en) inte tyckte att jag ska lägga upp bilder på Emilija när hon är naken. Och jag kan faktiskt hålla med, sitter och går igenom bloggen nu för att ta bort bilder på Emilija.
Kommentarens innehåll var det inget fel på alls, men varför vara så otrevlig för?

Kalla mig dum i min egen blogg? Kommentaren är borta för det är sånt jag har befogenhet att göra eftersom det är just MIN blogg.

Lämna mer än gärna kommentarer men är man otrevlig så ryker den direkt. Finns absolut ingen anledning till en otrevlig stämning här.

♥ // Nina

2 kommentarer:

  1. Äh vilken bitter människa! Tycker om att se hela ditt liv på din blogg o Emilija är ju verkligen ditt liv :) fortsätt va du Nina! Stor kram

    SvaraRadera