tisdag 20 augusti 2013

En riktigt bra dag ända tills nyss...

Så det är en jäkla tur dagen är slut snart så det kan bli en bra dag imorn igen. Då ska jag och Emilija åka till Flen och hälsa på Eva. Eva är Jonas mamma. Jonas är mitt ex och numera vän :)
Det ska bli jättekul att träffa Eva igen, nu var det ett tag sen sist. Det blev lite oftare när jag bodde i sthlm, av naturliga själ. Men vi försöker ses nån gång ibland iaf med inte allt för långa mellanrum. Jag gillar verkligen att jag och Jonas har den relationen vi har idag, han är en vän som vet mer om mig än många andra. Vi har delat mer än 6 år ihop och ytterligare 6 år som vänner och jag uppskattar det verkligen.

Till den bra delen av denna dag då... Jobbet gick kanon idag, det dyker upp frågor titt som tätt men det är ju av dem man lär sig som bäst. Det där med pensionsavsättningar mm är verkligen en cirkus och inget jag jobbat med tidigare. Men snart så kommer det också sätta sig i min lilla hjärna. Det är (om jag får säga det själv) en styrka jag har. Att jag gillar att lära mig nya saker och jobbar för att lära mig så fort som möjligt. Jag har själv bett om att få utbilda mig lite inom just området pension och nu i höst har jag några tillfällen för just det. Så snart kan ni fråga mig vad ni vill om pension, haha!

Efter jobbet mötte jag upp Fia på gymmet. Axlar, rygg och mage stod på schemat. Vi supersettade nästan hela passet vilket gjorde att vi var klara på en timme. Perfekt!
Jag var inte jättetaggad på gymmet idag, vissa dagar bara är så. Kände att jag kunde gett mera, mer fokus, tyngre vikter men framför allt med fokus och kontakt med musklerna. Men absolut ett godkänt pass från min sida iaf. Fia gav gärnet som alltid, vilket gör henne till en bra träningskompis :)

Tog en promenad hem så jag fick ihop lite cardio idag också.

En sista sväng ner till tvättis och sen kolla lite LOST i sängen. God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar