fredag 9 augusti 2013

Fredagstrött

Jobbat, trängts bland folk på systemet, tränat och ätit kräftor. Härliga fredag! 
Ligger i sängen och skriver ett litet inlägg. Känner mig helt färdig, både i kropp och knopp. 

Glädjande besked på vågen imorse. Det närmar sig en 7a igen. Skööööönt! 
Skönt att det sakta men säkert kryper nedåt även nu när jag inte är speciellt strikt. Man ska verkligen inte underskatta promenader :)

Dagens träning bestod av promenad till och från jobbet, sammanlagt 5km. På gymmet körde jag bara axlar så det gick rätt snabbt. 5 övningar i hyfsat tempo, både fram-, bak- och ovansidan av axlarna fick jobba. 

Sen belönade jag mig med mumsiga kräftor. Jag tror nog kräftor är min absoluta favorit. 

Nu ska jag sova för nu är denna tösen trötter. Trevlig helg på er där ute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar