torsdag 29 augusti 2013

Trötta ben redan innan benpasset

Blev sugen på att ta en runda i spåret idag igen. Egentligen var planen en långpromenad innan gymmet men ja, är man sugen så är man :)
Jag kände redan de första stegen att jag inte skulle orka hela rundan, så jag varvade jogga och gå i en halvtimme. Sen avslutade jag med 3 vänder spurt upp för en backe. Sen drog jag iväg till gymmet för ett benpass, inte jättekul när man känner sig riktigt trött i benen. Men imorn hinner jag inte köra ben så jag körde på så gott det gick.
2 olika bensparksövningar
2 olika utfallsövningar
Vadpressar

Sen åkte jag hem och hängde lite med skruttan innan hon skulle sova. Hon tog fram papper och kritor och ville att jag skulle måla. Jag är SÄMST på att måla, haha det är faktiskt riktigt illa. En blomma och en kubik är typ det jag kan. Det är jäkla tur hon har dagis så hon får pyssla lite :)

Jag lyssnade klart på min bok igår, det var riktigt bra. Snömannen med Jo Nesbö, läs den. Eller läs alla Jo´s böcker från början istället. Jag tror bara jag har två böcker kvar i serien nu :(

Idag bestämde vi att vi ska handla från grillen till lunch imorn. Sista dagen innan dieten drar igång så det passar jag på. Den här veckan har gått riktigt bra med kosten, måndag - torsdag då alltså, haha. Imorn är det AW, lördag ska vi grilla hos mamma och pappa, grillat och potatissallad, sen är det SÖNDAG!!!!! Två dagar kvar alltså, hejja hejja!

Imorn blir det vågen igen för att kolla startvikt, sen ska jag mäta mig nån dag i helgen. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar