onsdag 7 augusti 2013

Ingen fokus idag :(


Ett litet träningsinlägg också trots att det inte är speciellt mycket att skriva om. Jag tog bilen till gymmet mest för att gratulera min farbror faktiskt. Men jag körde några ryggövningar, en bicepsövning och avslutade sen med lite mage. Tårarna kom lite då och då, det var svårt att hålla fokus på träningen idag.

Efter gymmet åkte jag till Årbyskogen för att testa på 5an. Vet inte varför jag fick för mig att det skulle funka idag. Träningsvärk i hela baksidan av benen, både lår och vader och väldigt deppig. Efter 2km slutade jag springa och gick resterande 3. Jag hade säkerligen kunnat pusha mig själv lite till men hade inte lusten bara.

Så idag går inte till historien som någon bra träningsdag. Men idag är dagen då jag fick ta bort min lilla misse, så det gör inte ett smack hur träningen gick. Jag tränade iaf och det får duga.
Imorn tar vi nya tag med ett benpass (om jag inte blir bokad på jobb).

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar