söndag 11 augusti 2013

En dag till sjöss ♥

I tisdags frågade Tobbe om vi ville följa med ut med båten till helgen och lyssna till Gyllene tiders sista spelning i Sundbyholm på lördagskvällen. Jag blev helt överlycklig, jag ÄLSKAR att vara till sjöss, eller till havs också för den delen. Så jag satte igång och jagade barnvakt direkt.
Så i lördags förmiddags blev vi upphämtade här utanför och så åkte vi ut till Sundbyholm. Och dagen var verkligen helt underbar. Härliga vänner som jag verkligen uppskattar otroligt mycket. Tobbe och Johan har jag känt i 20 år, det är ju helt galet!

Sol, bad, gott vin, grill, en duktig kapten på en helt galet fin båt och ett jäkla glatt humör på oss alla gjorde dagen till den bästa på länge.

Här kommer lite bilder från dagen:








Dagen igår fick mig att äntligen inse vad och vilka som jag vill lägga min tid och energi på. Jag har alltid haft otroligt svårt att släppa taget om saker, både personer och händelser. Självklart är det både på gott och ont. Tyvärr har det många gånger blivit så att jag blir ledsen av att känna mig bortprioriterad, istället för att glädja mig åt de härliga vänner jag faktiskt har i min omgivning och som faktiskt får mig att känna mig uppskattad och omtyckt.
Jag vet inte hur många gånger Damir sagt åt mig att bara skita i det. Att han inte fattar hur jag orkar bry mig gång på gång. Men det är liksom så jag är, det tar sin lilla tid. Men nu har det liksom landat i mig och det känns faktiskt inte alls speciellt illa. Snarare rätt skönt att känna att jag kan släppa taget om saker och ting utan att känna att jag ger upp. Hmm... Make any sense?
 
Aja, slutsvamlat för ikväll. Jag har iaf haft en underbar helg med underbara vänner och familj. Tack alla inblandade ♥
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar