fredag 28 februari 2014

Fredagsfys becomes fredagsmys...


Idag var det inte lätt att tagga till för träning men jag var där och jag körde ett helt ok pass för bröst och axlar, men mer än ok var det inte. Jag körde på Actic och det är sådär när det gäller gymdelen om jag ska vara ärlig. Det var mycket folk så jag kunde inte köra dem övningar jag ville så jag körde maskiner istället. Men nya maskiner tar lite längre tid, man ska hitta rätt inställning, rätt vikt, rätt teknik. Så njae, Actic är bra för gruppträning men rent styrketräningsmässigt så ligger dem långt efter Power Gym.
Vin, dipp, grönsaker, chips, godis, olivolja i håret, morgonrock, filt över fötterna, datorn i knät, sittandes i soffan och repris av Renées rubriker på TVn. Det mina vänner är min fredag just precis nu :)

Ska skriva till Mac nu och fråga om vi ska köra ben imorn, vi pratade om det förra veckan men jag har helt glömt bort att följa upp det. Har inte vilat nån dag den här veckan så det vore skönt med en vilodag lördag eller söndag. Vi får se hur det blir :)

Många helgkramar till er mina vänner ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar