onsdag 26 februari 2014

Tänk att några fina ord kan värma så mycket :)

Det här meddelandet fick jag på facebook idag, det är en tjej från löpargruppen som skrivit. Jag blev alldeles varm inombords när jag läste, jag blev verkligen jätteglad. Det är just det här som är anledningen till att jag valde att starta den här gruppen, att få chansen att hjälpa, inspirera och peppa andra. 
Nu ikväll fick jag frågan vad vi har för knep för att få så många att delta varje tisdag. Och jag vet inte vad jag ska svara, något knep har vi väl inte. Jag försöker uppdatera mycket på sociala medier bara. Klart att reportaget i tidningen hjälpte till men jag tror även att alla har så jäkla kul och då sprider det sig snabbt. Kul som tusan är det iaf :)

Idag tränade jag direkt efter jobbet. Bokade in mig på det där Dancepasset igen och tro det eller ej men även dans går att lära sig bara man försöker. Haha, men inte tusan är jag graciös, men kul har jag :)
Jag hade lite tid innan passet började så jag passade på att köra korta intervaller på bandet i 12 minuter. Sprang på hastighet 14 i 30 sekunder och vilade sen 30. 
Dancepasset var 45 minuter aktiv tid och sen drog jag ut i gymmet och körde lite biceps. Sjukt bra träningsdag :)

Härligt att få lite extra tid hemma också och inte bara komma hem, äta, duscha och sova. Blev sugen på pannkakor och pannkakor fick det bli också. Jag gillar det här receptet skarpt, mycket goda pannkisar blir det. 
1 dl kvarg/kesella
1 dl havregryn
1 dl äggvita (ca 3 ägg)
(Ikväll tog jag 1,5 av allt)
Jag brukar inte ha i banan, men nu mosade jag i en halv banan också. Sen har jag Önos lågkalorisylt till, det blir riktigt mumsigt!
Nu börjar ögonen gå i kors här så jag ska genast krypa ner under täcket. 
Hoppas ni också haft en bra onsdag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar