måndag 3 februari 2014

Nyårslöftet håller än :)

Yepp, gång 2 av 12 prickades av idag. Hade tid hos kusin Maria på Corporis för massage, så himla skönt. Jag var inte alls lika stel i musklerna idag så jag kunde till och med njuta av behandlingen. Kan nog bero lite på att jag inte kunnat träna så speciellt mycket den här månaden. Inte nån tung styrketräning iaf.
Men jag skrev det förra gången och jag skriver det igen, boka in ett besök hos Maria. Hon är verkligen jätteduktig. Maria är även kostrådgivare och sen håller hon även olika Boot Camp som man kan anmäla sig till. Kika in på Corporis hemsida så kan ni läsa mer.

När jag satt på bussen från jobbet på väg till massagen så började det tjuta i bussen och busschaffören bad oss kliva ur. Tydligen gick brandlarmet och då kunde vi inte åka vidare. Så där stod vi längs vägkanten. Bussen brann alltså inte det var bara larmet som gick. Men regler är regler och vi fick inte åka vidare, istället fick vi snällt vänta på att en taxi skulle plocka upp oss 3 som var på bussen.
Så jag blev 20 minuter sen till massagen och dem 20 minuterna har plussats på lite till så jag var inte hemma från gymmet förrän 21:20. Det är sent till och med för att vara mig. Så en liten middag på det bestående av keso, räkor och avokado.

På gymmet körde jag (blunda nu Maria om du läser) rygg och biceps. Det var verkligen inte genomtänkt att köra rygg idag, jag hade tänkt köra bara armar. Men jag var på så dåligt humör när jag kom ner till gymmet så jag ville köra nåt tungt och ben körde jag igår. Mitt i tredje övningen kom jag på att det kanske inte var så jäkla smart att köra rygg några timmar efter massage. Ooops!

Imorn ska jag köra lunchträning med Micke och så har jag löpargruppen på kvällen. Tjoho, det ska bli skitkul! Nu ett bad som pricken över i´t.


Måste dela med mig av denna underbara lilla tösen bara. Hon hittade en gammal trasig mobil och hon pratade oavbrutet i den. Till och med på pottan så satt hon och babblade för sig själv i sin lilla telefon. Sötnosen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar