torsdag 13 februari 2014

Style by Hope


I december skrev jag det hääääär inlägget om en mycket trevlig bling bling kväll som jag blev bjuden till. Jag älskar ju smycken som syns. Det är väldigt sällan jag köper till mig själv så men det fanns verkligen allt, i alla storlekar och i alla prisklasser också, helt perfekt!
Som ett buffébord med massa bling :)

Det är två tjejer här i Eskilstuna som driver Style by Hope, Emily och Hanna. Jag tycker verkligen ni ska spana in deras sida på facebook. Det pågår en tävling just nu där man kan vinna ett av deras fina halsband https://www.facebook.com/stylebyhope1

Här är två av mina smycken ur deras sortiment
 
 
 Ni hittar även deras smycken och klockor på tatueringsstudion House of Pain på Eskilsgatan, bredvid mitt andrahem Power Gym :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar