måndag 24 februari 2014

Monday morning...

Måndag morgon på bussen till jobbet. Så obeskrivligt trött att det finns inte. Gårdagen var kul men lång. Man äter dåligt, man dricker dåligt och man sitter still i timmar. Jäkligt kul men som sagt, trött idag :)

Inspirationen flödade igår, vilka kämpar en del har varit. Jag skriver en del för jag vet att flera hade kunnat ge det en så mycket bättre chans än vad dem gjort, så sorgligt faktiskt. En deltagare var vid första anblicken helt bedårande men så fort denne öppnade munnen raserades den fina bilden på en sekund. Haha, helt galet. Skämskudden hade behövts! 

Jag har varit på 3 olika tv-produktionen och jag gillar Biggest bäst. Det tar sjukt lång tid men de ser till att man har trevligt. Det märks att dem vill ha en glad publik :)

Ny vecka och efter några dagar med rätt mycket godis och skräpmat så ska det bli skönt att äta normalt igen. Jag märker direkt när det blivit lite för mycket av det goda om det så bara är för tre dagar. Huden känns grå, ont i huvudet och självklart vätskig. Men det kommer kännas bättre redan imorn! 

Vårvärme ute och igår kan jag ärligt säga att jag kände en längtan ut och springa. Nu är jag för trött för att längta nån annanstans än till sängen :)

Ha en bra dag mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar