torsdag 17 september 2009

Brunett?

Träffade 2 kompisar efter jobbet idag, vi hade bestämt oss för en prommis och sen käka lite tillsammans.
Fattar inte att man inte försöker göra detta oftare. Det är ju så himla mycket trevligare att umgås än att vara själv. Vi snackade massa skit, kollade idol och sen hem. Behöver inte vara mer avancerat än så :)

Först mötte jag upp en av dem, så gick vi och testade peruker. Haha, jag måste ju göra nåt med mitt hår. Har blekt det den senaste tiden och sist gick det av lite... Inte ett dugg kul alls :(
Så nu har jag bestämt att jag ska färga mörkt för första gången i mitt liv. Är skitnervös att jag ska bli rädd varje gång jag tittar i en spegel, har vart blondin hela mitt liv. Men nu är det dags.
Så vi var iaf och testade massa peruker för att se hur det skulle kunna se ut. My godness säger jag bara. Hahaha, tror helt enkelt jag ger min frisör helt fria händer.
Men är sjukt nervös!

Nu ska jag sussa lite gott här, imorn torsdag. Fan vad veckorna går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar