måndag 14 september 2009

Måndag

Trodde inte jag skulle komma upp ur sängen idag. Totalfastnade i en chatt igår, inte jätteovanligt iofs. Helt galet vad jag skrattade, det är verkligen en underbar blandning av folk som hänger där.

Kom till jobbet och märker att en medarbetare har vaknat på HELT fel sida. Gråt, gnäll och ilska om vartannat, hej och hå. Jag får bita mig i läppen 158 gånger och räkna till 10 minst 14 gånger när sånt händer på morgonen.
Jag har uselt morgonhumör och sånt där shit kan få min pedagogiska sida att svikta en aning.

Idag ska jag:
1. Boka tid hos Vuxendoktorn.
2. Stämma av i min kallender (inte öppnat den sen i somras tror jag)
3. Räkna lite på hur många semsterdagar alt. tjänstledigtdagar jag ska ta när jag åker till Thailand.
4. Träna, tänkte köra spinning och simma lite efter det.
5. Ringa några samtal jag skjutit på.

Now work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar