fredag 11 september 2009

Friday

Fredag snart 18.00 och jag tvättar.... It sucks!

Jag har ont i hela kroppen, kanske lite väl hård träning den här veckan. Ska fan byta ut nåt pass mot powerwalks nästa vecka.

Ringde syrran, saknar henne. Känns som jag borde åka hem och hälsa på snart. Men tiden räcker inte till. Kanske nästa helg iofs. Åka hem och hälsa på familjen. Mamma och pappa blir nog glada i sånna fall. Och dem vill man ju gärna ha glada. Skönt att bli lite borskämd också.

Om jag åker ska jag förvarna Fia, så hon kan låna en häst till. Då kan vi ta en tur på hästryggen. Det är något jag verkligen saknar från när jag var liten. Att kunna sticka ut på hästen i nån timme. Klättrandet på skogstigarna, klapprandet av hovarna på vägen eller bäst av allt, galoppen på stubbåkrarna.
Ska nog ta och åka hem nästa helg helt enkelt. Festhelgerna har jag ju förbrukat denna månad och kontot börjar sina rejält. Perfekt för recovery på landet!

Nähä, om man skulle kolla lite på tv kanske?
Är egentligen sugen på en prommis, men va fan... Nån måtta får det nog vara ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar