tisdag 15 september 2009

Tröttheten gör mig låg

Jaha, då satt man i soffan igen då. Vart tar dagarna vägen egentligen? Tänkte på det när jag stod i duschen på gymmet idag. Klockan var 19 och jag va på jobbet strax efter 07, det är ju fan 12 timmar. Och räknar man in restiden i det så är jag borta 13 timmar typ, det är ju fan galet!

Ibland vill jag bara stänga in mig, stänga av luren och bara vara. Svälta ner mina jävla kilon, inte röra en fena.
Men men, nu funkar ju inte verkligenheten riktigt så.
Baah, vet inte vad det är med mig idag. Feeling a bit blue I guess.
Vill fan träffa nån att tycka om. Bli lite sådär löjlig som man blir. Känns som det var evigheter sen, undrar om jag ens kommer våga lita på nån igen. Hittills så har jag bara blivit skraj och letar fel istället för att bara ryckas med.

Aja, inte världens bästa humör idag inte. Tur dagen snart är slut så man kan vakna till en ny dag imorn.
Lyckades pricka av några punkter på listan idag iaf, kalendern såg rätt ok ut. Tom och bra :)
Träningen är avklarad också.
Men räkna på dagar till resan får vänta och samtalet skjuter jag lite till på, ringde några iaf. Syrran och mamma :)

Borde krypa ner nu och dra täcket över huvet. Blääää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar