lördag 26 september 2009

Lördag

Vaknade precis. Älskar att vakna utvilad. Katterna ligger här bredvid och spinner, gosiga som alltid.
Hade en halvknepig dröm. Drömde att jag hade mitt kontor i en bowlinghall. Samma jobb som nu alltså, men kontoret var beläget mitt i en discobowling och min personal var utbytt mot folk som villle bowla. Så det var hela tiden tjafs om att de inte kunde gå på sitt schema för de hade en bana bokad.
Fasen vad sjukt man drömmer ibland.

Nu ska jag upp och koka ägg tänkte jag, sen bär det av till Sats för lite Aerobic med Emma. Imorn ska jag vila från träning, känns faktiskt skönt.

Min lördag:
¤ Äta frukost
¤ Träna
¤ Sola
¤ Betala räkningar
¤ Vattna blommorna
¤ Hänga in all tvätt och lär ju behöva stryka en del också
¤ Städa
¤ Bädda rent
¤ Gör mig klar för fest
¤ FEST (nykter dock)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar