fredag 18 september 2009

Home

Hemma hos mamma och pappa nu. De är barnvakt åt syrrans barn och jag bara njuter. Har gosat med lilltotten ända sen jag kom hit.
Han är snart 6 månader, ser knappt nåt och är VÄRLDENS finaste. Han gillar när jag spelar piano, så jag har dammat av tangenterna och klinkat en bra stund.
Vill skydda honom mot allt ont som skulle kunna hända honom. Vad livet är orättvist ibland. 4 timmar fick dem av lycka, sen gav läkarna besked att nåt inte var som det skulle. Det visade sig vara ett kromosonfel, väldigt ovanlig variant. Men han lever och han ser ut att må bra. Kan inte sluta pussa på honom. Bytte till och med blöja och kläder på honom. Haha, stackarn. Tror nog han märkte att det var en rookie som var i farten.

Nu ligger jag i bäddsoffan med prinsessan bredvid mig. Hon är uppspelt att hon och moster ska dela säng inatt...

När jag klev ur bilen ville jag bara göra en Ronja Rövardotter, skrika rätt ut. Men jag behärskade mig faktiskt. Haha, annars spärrar de väl in mig eller nåt här hemma.

Det var verkligen skönt att komma ut på landet, frisk luft och bara härlig ovillkorlig kärlek från familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar