torsdag 3 september 2009

Sunshine

Fick frågan idag om solen skiner nåt på mig igen än. Ja, det gör den faktiskt.
Har underbara vänner som finns där i tid och otid, vad skulle man göra utan vänner egentligen? Många säger att de hellre har en riktigt bra vän än många ytliga. Jag har många riktigt bra vänner, jag är så otroligt lycklig att jag har dem. Nåt gott måste jag ju ha gjort iaf...

Träffade en kille igår som fått mig att le hela dagen. Precis i rättan tid att träffa honom. Sen hur länge han nu kommer lyckas med det vet man ju aldrig. Men just nu känns det kul och spännande.

Min chef är tillbaka från sin pappaledighet. Vi jobbar väldigt bra ihop, så det känns också väldigt kul. Han ställer rätt höga krav och jag gillar det. Trist och entradigt gillar jag inte, det blir ju så mycket roligare med utmaningar och höga förväntningar. Det ger en helt annan tillfredsställelse.

Det enda idag som fan inte va bra, det var den där härliga lilla skitlappen som kommer ut från bankomaten när man tagit ut pengar. Fy fan vad pengar det måste ha gått åt i Götet i helgen. Urk!
Hmm, tur att mitt "sunda" liv börjat så det inte blir lika mycket fest i höst. För nu kan jag inte nalla mer från sparkontot, de pengarna ska jag ju njuta av utomlands i vinter.

Så ja... Solen skiner nog allt lite på mig igen. Och det tackar jag för!

Dagens skörd:
Mat: nyttigt hela dan, fuskar dock med både mellanmål och vatten.
Träning: spinning + core 1,5 timme
Reflektion: Önskar det fanns en genväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar