onsdag 30 september 2009

Delmål -8kg

Har vart på utbildning hela dagen idag. Kunde inte stå emot några godisbitar på eftermiddagen. Damn it!
Slutade en timme senare än vad jag trott, så jag missade min step jag tänkt gå på. Men bytte om direkt när jag kom hem, för att ta en powerwalk och även testa springa lite. Hatar egentligen att springa, har aldrig haft nåt bra löpsteg. Men tänkte jag skulle testa lite iaf.
Jag sprang hela rundan. 40 minuter utan att stanna en gång. Jag är chockad! Hur fan gick det till liksom?
Är iaf skitglad, nästan t.o.m så att jag längtar tills nästa gång :)

Mat: Ägg, smörgås, paj och sallad, päron, lite godis och cashewnötter, köttfärsbiffar och sallad.
Träning: Löpning 40 min eller joggning kanske man ska säga
Vikt:
Reflektion: Så jävla glad att jag orkade springa idag. Trodde jag aldrig. Dock lite besviken på mig själv att jag inte kunde låta bli godiset idag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar