onsdag 2 september 2009

Date

Kom precis hem från en date. En helt spontandate med en lite äldre kille, vi kallar honom för X.
Han bjöd ut mig på italienskt, riktigt riktigt trevligt. God mat och vi pratade verkligen hela kvällen. Skildes åt för en timme sen och har redan messat och nu ringde han precis.
Helt klart kommer jag träffa honom igen, trivdes jättebra i hans sällskap. Vill veta mer, han gjorde mig nyfiken som bara den.
Hans humor gillade jag direkt, han är precis som mig. Skämtsamt ironisk, love it!
Fortsättning följer...

Dagens sundhet då...
Mat: Nyttigt ända till middagen, valde dock pasta och endast ett glas vin, sen fick det bli vatten. Har lyckas klämma in lite frukt på dagen också.
Träning: Pumpklass
Reflektion: Fick höra av två personer idag att det ser ut som jag gått ner i vikt. Men ställde mig på vågen som visade att de hade helt fel.

Nu sova, blir en tidig morgon för powerwalk innan jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar