onsdag 6 mars 2013

5km - IGEN!!!



 
That´s me!
Trött, mosig och överlycklig med det mesta :)
 
5 km på bandet idag igen utan ont. Lycka! 29 minuter sprang jag på och då kändes det ju till och med ännu bättre.
Varvar lite med hastigheten mellan 9 och 11,5 för att få lite variation.
 
Sen körde jag 5 övningar bröst och avslutade med 100 situps.
 
Idag var en sån där dag som jag skulle kunnat stanna precis hela kvällen på gymmet. Jag verkligen älskar att träna när det känns så. Jag skulle kunna köra varenda liten muskelgrupp, övning efter övning.
Det gör jag ju självklart inte, men det är iaf underbart när man har den känslan.
 
Imorn har jag bestämt promenaddate med Sarah, det var ett tag sen vi var ute och gick så det ska bli skönt. Hoppas på samma fina väder som det varit idag. Våren känns verkligen på g nu. Hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar