tisdag 26 mars 2013

Testade på att träna lite idag men....



... Skrev ju för nån dag sen att jag inte mådde nå bra i magen, trodde jag skulle bli magsjuk eller nåt. Det blev jag inte men jag är fortfarande inte bra. Är trött och matt, magen är inte ok och toabesöken är verkligen inte ok. Jag får inte i mig så mycket mat, det kan ju iofs vara anledningen till tröttheten. Kroppen känns inte ok helt enkelt.

Men efter att ha varit borta från gymmet sen i fredags så ville jag verkligen köra lite idag. Absolut inga tunga vikter, utan bara köra igenom lite. Jag började på cykeln i ett "lagom" tempo i 30 minuter sen körde jag en övning var på axlar, mage, vader och rygg.

När jag kom hem efter passet ville jag bara krypa ner under en filt och inte röra mig ur fläcken. Men det går ju inte när man har en liten Skrutta som vill leka och efter en stund på golvet så mådde jag faktiskt bättre :)

Har knappt ätit alls idag så jag måste verkligen försöka få i mig nåt nu även om det är väldigt sent. Jag hoppade över frukosten för att jag inte var hungrig. Gräddade några våfflor till mig och Emilija på lunchen, åt 3st och sen har jag bara druckit en prot.drink innan träningen. Inte mycket det inte. Har lagat mat hela eftermiddagen för matlådor och middag i veckan, men kommer på mig själv att rynka på näsan när jag funderar på vad jag ska äta för nåt.

Nä nu vill jag att magen blir frisk så jag får tillbaka min energi och kan träna som vanligt igen. Det är vår i luften vilket innebär att man snart kan springa sina rundor utomhus istället för på bandet. Det ska bli väldigt härligt!

Frisk nu tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar