måndag 4 mars 2013

79,5 kg



Det rör sig verkligen åt rätt håll. - 2,7 kg på 3 dagar, det är väldigt bra! Nu är jag verkligen motiverad för att få till det här, det är 7 dagar kvar nu tills min lilla utmaning är över. Sen kör jag ju vidare ändå, men nu är det rätt tufft faktiskt. Jag har verkligen inte mycket energi framåt kvällarna, eller helt ärligt är energin slut redan vid lunch. Men eftersom jag får fylla på med kesella på eftermiddagen så går det ändå :)

Det är bara bita ihop, det blir verkligen tusen gånger lättare när vikten går åt rätt håll.

Idag blev det:
15 minuter på cykeln
4 övningar biceps
3 övningar triceps
20 minuter på crossen

Ett grymt pass med smärta i armarna. Sista övningen på triceps var på pinsamt lätta vikter och ynka 6 gånger fick jag upp hantlarna. Men då har man kört bra, så det var ett bra tecken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar