måndag 18 mars 2013

Vår i luften?

I alla fall igår, idag är det vinter i luften igen. Men igår åkte vi ut till mamma och pappa på landet och bara njöt av solen. Vi gick inte ens innanför dörren en enda gång, bara utemys :)

Min lilla Skrutta. Fortfarande väldigt ostadig på fötterna när underlaget är nåt annat än ett golv :)
 


Pappa hade tagit ner några träd så det var samling i skogen.
 
 

Den obligatoriska eldningen efter trädfällning. Jag ÄLSKADE sånna här tillfällen när jag var liten.
 
 
Och så den ännu mer obligatoriska korvgrillningen. Det är inte för inte jag kallades Korven när jag var liten :)
 
 
 
.
Lillkorven Emilija försökte tigga till sig andras korv när hennes var slut :)
 

Härliga bilder va?!! Det var så himla härligt att bara vara ute i friska luften så där. Det är alldeles för sällan vi är det. Men det ska bli bättring på den fronten nu när våren kommer. Om den nu kommer nån gång, damn it!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar