torsdag 14 mars 2013

Tisdagsfin :)

Tycker jag lyckades få till formen väldigt bra under min utmaning. Klänningen satt jättebra och med mina nya bryn och mörkare hår så kände jag mig faktiskt väldigt fin i tisdags.





 
Så himla glad över mina bryn. Äntligen har dem fått en fin form. Det tackar jag snälla Josefina för :)



Inspelningen var riktigt spännande, på grund av sekretess så kan jag inte skriva hur det gick. Men vi firade iaf med hela gänget natten lång. Inte förs vid 06 kröp jag ner i Ellas säng. Det har jag fått lida för nu i två dagar. Det märks verkligen att man inte är 20 år längre, då pallade man ju sånt där. Nu är man sliten i flera dagar efter en sån hård natt. Men det var det värt, bästa Emma är värd all uppskattning efter sin helt otroliga resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar