måndag 11 mars 2013

Imorn är det dags



 
 
Imorn är det äntligen dags för dagen som min underbara helt suveräna vän längtat till. Jag är så otroligt stolt över dig Emma att det finns inte ord.
 
Min lilla utmaning är ju en fis i rymden om man jämför, men så är det ibland. Alla lever sin egen verklighet och tampas med sina egna problem.
Min tv-utmaning är ju slut nu, eller imorn är den slut men jag hade inte tänkt stoppa i mig nåt mer idag så det gör detsamma egentligen nu. Men det ska bli skoj att ställa sig på vågen imorn. Kroppen känns verkligen bra nu, tight och bra!
Visserligen är jag väldigt trött i kroppen men utseendet och känslan är bra. Två vilodagar på raken nu ska faktiskt bli väldigt skönt. Idag kändes fötterna som bly när jag stod på bandet. Tänkte ge mig på några kilometer efter armpasset. Jag slutade på 2km och var helt slut. Eftersom jag pushar min kropp rätt hårt i stort sett hela tiden så lyssnar jag också när den säger ifrån.
Men ett sjukt bra armpass fick jag till iaf. Min nya träningspartner kom och joinade mig efter en stund så vi kunde köra biceps tillsammans.
Nu har vi kört tre pass tillsammans och jag hoppas vi kan köra några fler framöver också. Det tar ju ett tag innan man synkar bra när man kör. Jag och Damir är riktigt effektiva när vi kör, men vi har ju också tränat ihop i flera år.
Det är iaf väldigt kul med sällskap på gymmet :)
 
Har tonat håret lite mörkare igen och fixat till brynen idag, så nu känner jag mig fin inför morgondagen.
 
Kram på er därute mina vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar