torsdag 7 mars 2013

Back day baby!

Idag körde jag rygg och sällskap fick jag också. En tjej som jag precis lärt känna lite grand genom en gemensam bekant. Han tyckte vi skulle köra rygg ihop idag och det gjorde vi också. Först 30 minuter på crossen och sen några övningar rygg.
Latsmaskin
Hantelrodd
Latsdrag
Stående rodd
Jag körde riktigt tungt idag, så fyra övningar räckte mer än väl. Armarna skakade som asplöv när jag skulle ta mig hem efter passet.

Det var kul med lite sällskap och särskilt tjejsällskap :)
Hon har också gjort en rejäl viktresa, typ dubbla min resa, så där kan jag nog få en hel del tips om det skulle behövas. Vi får väl se här hur det går för mig att nå mina 68kg. Pjuh!

En långpromenad med Sarah i förmiddags också. Min önskan om sol slog in och det var verkligen helt underbart att traska idag. Det var dock väldigt kallt, så när vi kom hem igen så tog jag och Skruttan ett varmt bad :)

Imorn blir det ofrivillig vila, eller jag ska gå på morgonen men sen är det jobb precis hela dagen. Man får väl hoppas att min snuva blir nöjd av lite vila iaf. Sanslösa två veckors förkylning som jävlas med mig. Mår bra men näsan rinner precis hela tiden.

Nu dusch och sen soooova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar