torsdag 14 mars 2013

Back to business!

Idag var det diet och träning igen. Kände mig verkligen inte på topp idag efter festen i tisdags men försökte köra på så gott det gick och mot slutet av passet så kändes det faktiskt rätt bra. Men det tog väl ca 1,5 timme att komma till den känslan. Haha!

Började med 15 minuter uppvärmning på bandet, sen körde jag bröst och avslutade med 30 minuter på crossen.

Imorn jobbar jag hela dagen och kommer inte hinna träna. Hatar när det blir så, men nu måste jag verkligen prioritera att jobba så jag möjlighet att få ihop en heltid sen när Skruttan börjar på förskolan.

Jobbar även lördag, men hoppas att jag hinner med lite träning efter jobbet. Damirs träning blir ju också drabbad när jag jobbar långa pass, så han får förtur på lördag men jag hoppas jag hinner träna efter honom. Annars får det helt enkelt bli vila ända till söndag. Pjuh!

När det blir så långa jobbpass som imorn så gäller det verkligen att planera all mat i förväg. Jag tar med mig lunchlåda, proteinpulver i en shake, kesella, makrill, 2 brödskivor och 2 ägg. Det ska jag nog klara mig på fram till 21 då jag slutar. Och då blir det snabbt hem och mumsa i mig tacos som Damir gör iordning. Tacos är standard på fredagar och det har jag förstått att vi inte är speciellt unika med. Haha, halva Sverige verkar ju äta tacos på fredagar.

Men nu ska jag sooooova och hoppas på att jag mår som vanligt imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar