onsdag 6 mars 2013

Utbildning i Sthlm



 
 
Igår förmiddag åkte vi till sthlm för en utbildning om förändringar inom LSS som kommer träda i kraft i sommar. Dagen avslutades med en konferensmiddag och jag var helt slut efter den. Massa info och mer mat än jag ätit på en vecka tillsammans typ. Kanske en liten överdrift men det var så det kändes iaf. Sen 3 glas vin på det så var man inte speciellt kaxig. Hotellsängen var alldeles alldeles underbar kan jag säga. Jag vaknade inte en endaste gång och det är väldigt ovanligt för att vara mig. Särskilt när jag är förkyld som jag är nu.
 
Frukostbuffé och sen utbildning igen fram till lunch.
 
Intressant och som sagt MASSA info. Arbetstidsregler, assistansreformen, dokumentation, nya lagar, Försäkringskassan, Socialstyrelsen mm.
 
Jag gillar mitt nya jobb, önskar bara att vi skulle kunna få in nån ny kund så jag får nåt rejält att bita i :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar