tisdag 19 mars 2013

Hemmacirkel




Har blivit bokad på jobb ikväll så jag kommer inte hinna träna idag. När jag skulle bege mig ut på promenad i förmiddags så snöade det och blåste småspik, så jag struntade i det. Mest för Emilijas skull, men det var iofs rätt skönt att kunna skylla på henne :)

Kändes inte bra att inte göra nån träning alls idag så jag googlade på cirkelträning hemma för att få inspiration till några övningar som jag kunde köra här hemma. Hittade den här och tyckte den skulle bli bra.

Det blev den också, svettades som bara den här hemma efter en omgång. Jag körde två!! Inte illa för en gymråtta som mig :) Det tog mig ca 20 minuter, vilade inte mer än vad det tog att scrolla ner för att se nästa övning på skärmen.

Så nu känns det mycket bättre att pallra sig iväg till jobbet några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar