lördag 2 mars 2013

Vi fick den!!!


 
Den är min.... Bara min.... Eller ok, den är vår... Bara vår!

Hade jag kommit till bilfirman ca 1 minut senare så hade jag nog inte fått köpa den. Men nu när jag anlände dit precis då jag gjorde så hann jag före en familj som åkt från Gävle för att kolla på samma bil.
När jag insåg att dem var ute efter samma bil så var jag jävligt snabb med att fråga om provkörning. Först till kvarn gällde och det var ju jag :)

Den är verkligen skitfin och hur skön som helst att köra. Jag skuttade omkring av glädje där inne i bilhallen. Så himla glad att vi fick den.




 

Och så har jag äntligen fått arslet ur och installerat min nya Iphone också. Tror tusan jag lyckades få över alla appar, kontakter och bilder. Det är inte illa :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar