onsdag 6 mars 2013

Min lilla skrutta

Det slog mig idag vad stor min lilla tjej börjar bli. Förskolan om bara två månader och sen kommer det ju bara rulla på. Nyss var hon ju bara ett litet knyte som nästan rymdes på ena armen. Nu är hon tung att bära med båda händerna.
Hon börjar verkligen visa på en egen vilja nu och visar också tydligt hur less hon är på mig och Damir ibland. Hon kan gnälla gärnet här hemma, då fungerar ingenting vi gör, hon bara gnäller och gnäller. Så åker vi ut till mamma och pappa och hon skiner som en sol. Inte en tillstymmelse till gnäll utan hur nöjd som helst.

Haha, om hon redan är less på oss hur kommer hon då inte känna i tonåren?!?!

Men än är det länge dit och hon är ju fortfarande min lilla skrutta fast hon börjar bli stor :)







2 kommentarer:

  1. Så underbar, pussa henne från tant Humsi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och snart har vi en till Humma eller Humme(?) att pussa en massa på <3

      Radera