onsdag 27 mars 2013

En underbart härlig dag idag :)

Idag har det verkligen varit vår i luften, jag hade till och med ambitioner att hinna städa balkongen men det hann jag tyvärr inte. Men städat lägenheten och tvättat bilen hann jag iaf med. Har testat tvättat bilen i en sån där gördetsjälv-tvätt där dem har allt på plats. Man betalar för poletter och så håller man på så länge man vill. Det är verkligen skitbra, idag var jag där för andra gången :)

Måste bara bjuda på en bild från när vi städade här hemma. Jag säger vi för Skruttan är verkligen helt tokig i att städa. Hon jagar mig precis överallt, hon vill gärna hålla i dammsugarslangen hon också. Städningen tar ju en aningens längre tid när hon ska vara med :) Idag gav jag henne dammvippan och hon måste ha sett hur jag brukar göra för hon dammade på som tusan. Dock blev det ett litet missöde när hon bestämde sig för att damma vattnet i toaletten. Och så var det slut på det roliga, haha. Men hon är så sjukt gullig när hon ska hjälpa till.
Varje morgon så hjälper hon mig tömma diskmaskinen. Hon plockar ut en sak i taget och så ger hon mig den så jag får lägga det på plats. Hon blir skitglad när hon knatar ut i köket och ser att diskmaskinen är öppen och ska plockas ur. Tänk om hon kanske kan lära sig tycka sånt där är kul, hur härligt vore inte det?! :)

 
 
Har mått kanon idag och inte känt av magen nånting. Så pass pigg i kroppen att jag blev skitsugen på att köra ben. Messade Josefina och frågade om vi skulle köra ben och hon sa ja, vilken tur :)
Och vi köttade på bra, jag körde inte lika tungt som jag brukar men jag låg nog på mitt max så här efter några dagars sjukdom. I sista övningen så kröp vi åt sidan efter varje set för att lämna plats åt den andra. Haha, så jäkla slut i benen att man inte ens orkade resa på sig. Då har man kört på bra! :)
 
Nu sitter jag här med möra ben och är 100% säker på att jag kommer ha träningsvärk imorn.
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar