söndag 3 mars 2013

ÄNTLIGEN!!!



Idag, snorig och skallvärk så gick det så himla tokbra på bandet. Jag hade först tänkt att börja med nån kilometer jogg bara, sen köra axlar och sist avsluta med cross.
Men det kändes så bra och jag blev så peppad av ny musik i lurarna, så jag tänkte att jag kör 3km istället men efter 2km kände jag att jag tusan skulle ge mig på 5an istället. And so I did!!
Jag tror jag sprang den på strax under 35 minuter, vilket jag är jättenöjd med. ´Jag kände inte av höften ett dugg. Inte ens nu några timmar efteråt känner jag nåt. Jag är så himla glad över det, äntligen!

Så det blev 20 minuter uppvärmning, 35 minuter jogg och sen avslutade jag med att gå igen i 15 minuter.
Körde sen axlar och mage, det gick kanon det också. Kände mig inte så stark och blev rätt trött mellan seten, men det måste ju bero på det låga energiintaget.

Jag har en utbildning i sthlm tisdag och onsdag, vilket betyder att jag inte kommer kunna träna på tisdag. Det gillar jag INTE. Sen är det väldigt svårt att hålla strikt diet när man ska bort så där. Ingen kyl och ingen möjlighet att laga egen mat. Så det får bli till att göra det bästa av situationen som blir. Kampen går iaf vidare med tv-utmaningen, det är bara 8 dagar kvar nu på detta låga intag. Ska bli kul och se vad som kan ske på dessa 8 dagar, nåt mer ska jag allt se till att det händer!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar